mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

11 Feb 2013

Kesiannya aku dengan blog ni!.

Assalamualaikum dan salam 1blogger
sekadar mencari ketenangan

         Hallo..semua selamat bertemu kembali sudah nak setahun blog aku
 ini terabai,dah tentu jari ni agak kekok nak menaip semula...Banyak juga
 perubahan yang aku dalam dunia blog karang ni terutamanya wajah-wajah
 blog korang semua,terasa malu pula aku bila terpandang wajah blog aku....
       Apa-apapun aku akan aktif dan gandakan balik usaha dan semangat
 aku supaya tekun berblog seperti dulu...hai ni bukannya apa aku cuma nak
 bersihkan balik debu dan sarang labah-labah diblog aku ni,lepas tu 
aku nak menulis balik...
      Terima kasih pada yang masih sudi singgah diblog aku sepanjang
 peninggalan aku dan komen serta sokongan anda semua tak akan aku
 lupakan...oklah jumpa lagi entri pertama  aku dalam tahu 2013 yang akan
 datang....Bye2!!!.

16 ulasan:

NA berkata...

Selamat kembali. Mana lama hilang?

-wina1979-

Diari Si Froggie berkata...

ok blog dah bersih.. dulu takut nak masuk sebab ada labah2.. haha. Selamat pulang ^^

xila dot berkata...

cayok2!

C.T.K berkata...

nti update ye..lme sungguh menghilang..

Mrs Lurve berkata...

lama sungguh menghilang nie..

yusuflaili(Goku) berkata...

Salam blogger dihormati,:

-Na-
Adalah sedikit tugas yg mesti diuruskan..urusan kerajaan

-diari si froggie-
Yalah tu..ni dah boleh lepak lama sikit kat blog aku ni,

-xila dot-
Caya2

-ctk-
Mesti update punya.

-mrs lurve-
Bukan menghilang tapi merajuk.haha!!.

LydSunshine berkata...

Welcome back Yusuf. Lama betul menyepi ni.

Empayar Utama berkata...

Kengkadang aku tekan juga sebab ada dalam senarai bloglist walaupun tak berhapdet hahahahahahah. Tulislah apa punnn, aku baca :)

zulhilmi tempoyak berkata...

kemon aktifkan blik..haha

Carlos Santiago berkata...

back to blogging bro

UniMeOw berkata...

baru dtg cni...:D

Arra Ahmad berkata...

sama la Jr..otak dah berkarat neh..

abghani berkata...

samalah kita

man berkata...

selamat berkenalan..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

MaMa Rey berkata...

salam kenal..
datang berkunjung sini..:)

Empayar Utama berkata...

Eh, aku terperasan macam ada update 3 jam tadi. Tapi takde pulak. Misteri ni

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service