mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

6 Nov 2011

Selamat hariraya Haji.!!.

                       Assalamualaikum,selamat sejahtera;
           Dikesempatan ni aku mengucapkan selamat menyambut hari raya korban (haji) kepada para pembaca,follower dan pengomen sekalian..harap korang semua bergembira dan sihat2 selalu disamping keluaga dan sanak saudara yg tercinta...
Berkorban ke jalan Allah.
          Disini juga aku ucapkan jutaan terima kasih pada korang semua yg sudi baca,singgah,komen serta sokongan pada blog aku..tanpa korang sunyilah blog aku..akhir kata majulah blog untuk kita semua...bye!!!!.

                                                                   daripada;
                                              Mohamad Yusuf Bin Laili.. (yotokuu..)

15 ulasan:

nurul faiznani berkata...

selamat hari raya :)

CikGu Ma berkata...

salam aidil adha...

tak da la raya sensorang...ada housemate...cuma tu la, tak da sedara...petang sket baru nak ziarah jiran yg baik hati ^^,

Tokan berkata...

Salam aidil adha...semoga tuan ceria selalu

LadyBird berkata...

selamat hari raya haji..

Adik ChoChopper berkata...

Selamat Hari Raya AidilAdha.. ^_^

Fathiah Hamim berkata...

selamat raya aji! (:

kotak bulat berkata...

selamat hari raya aidiladha.. :)

Arra Ahmad berkata...

selamat hari raya..jgn makan daging byk..darah tinggi!!!
hehe

ctk berkata...

heheehe...terima ksih kt ct lettewww :D

thank jugak sudi dtg blOg ct
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :)

Coolman berkata...

selamat hari raya!!semoga berbahagia..

amranaiman berkata...

selamaaat aari raayaa aidiladha :D

ILA HonEyBuNNy berkata...

salam aidiladha....;-)

محمد رازيق berkata...

salam idul adha :)

NA berkata...

Selamat raya haji.

Lama tak komen kat sini :)

-wina1979-

yusuflaili berkata...

Salam iduladha semua;

Terima kasih korang semua,harap kita semua sentiasa jadi rakan,walaupun sekadar dialam maya namun korang semua sentiasa dihati....

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service