mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

8 Ogo 2011

ISTANA BIRU: Segment Nak Kumpul Link

Daripada tak buat apa entri mungkin belum ada modal baik kita sama2 ikut benda ni ada juga faedahnya!!..Jom kita join segment kumpul Link.ISTANA BIRU: Segment Nak Kumpul Link

11 ulasan:

zeeck berkata...

huhu alamak salah link nie XD

btw thanks!!

yusuf Laili berkata...

Salam;
ye ker..!!

PeRmAtA bIrU berkata...

ehehe.. nih segment z la.. keh2... bukan segmen saya.. tapi x per, meh kita meriahkan segmen z ni k..:)

putra suki berkata...

bagus juga tu.. :)

abghani berkata...

kumpul jgn tk kumpul

SiBudakKurus berkata...

wah..rajinnya join :-) bagus2..
btw, thanks masukkan SBK kat bloglist rakan :-)

ILA HonEyBuNNy berkata...

hehe..

selamat berkenalan semua...jom kumpul ramai2 link..ehhe

yusuf Laili berkata...

Salam;
TQ..semua sama2 kita membantu sesama kita(blog)terutamanya blogger baru mcm aku yg lama jdi guru...

ninie_azriena berkata...

ninie datang menerjah dari segmen z..
jom ikut ninie menerjah blog kawan-kawan yang lain..
salam persahabatan (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/08/segmen-zeeck-nak-kumpul-link.html

PeRmAtA bIrU berkata...

jom2 masuk segmen pertama dari saya kat sini..:)

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/08/segmensaya-nak-berkenalan-ngan-korang.html

zareliqa afiqa berkata...

yuhuu!! Iqa dtg terjah cnie dari segmen yg sama^^
salam kenal taw :)
Jemput singgah blog Iqa yer,

http://zareliqaafiqa.blogspot.com

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service