mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

11 Jul 2011

Pingat.oh!.pingat!!..

logo Kucing ditengah-tengah segitiga emas bandar Kuching
                   Asallamualaikum semua lama juga tak berblog, rasanya 4 hari aku tak menerjah blog aku dan blog yang lain.Sebenarnya aku pergi   Latihan Eksersais bersama seluruh warga Jpam Sarawak di Warterfront Kuching.

Bangunan baru dewan undangan Negeri Sarawak di seberang Kuching Waterfront
               Buka aje blog nampak serabai blog aku...tak apa aku dah kemas kini segalanya rindu juga aku dengan blog aku dan blogger yang lain.

menara kawalan di tebingan Kuching Waterfront
                                           
                     Bukannya sengaja aktiviti 4 hari padat dan memenatkan siang malam kena buat simulasi,demo,jalan lasak dan perbarisan kerhormatan untuk majlis penutupan latihan eksersais.Tapi yang lebih manis dan menyeronokan aku ialah disaat aku dianugerahkan pingat bersama 36 penerima seluruh Sarawak semasa majlis penutupan latihan pada 10/07/2011.

    
                                                           Ini dia pingat yang aku dapat

Terasa juga lega dihati ini bila dianugerahkan pingat am walaupun tak dinaikkan pangkat jauh sekali dinaikkan gaji  bagi aku ianya sudah memadai kerana itu menandakan ucapan terimakasih kerajaan dan Jabatan atas segala jasa dan sumbangan aku selama 6 tahun aku dalam Jabatan Pertahanan Awam Malaysia.

                
                                             yang ni pula sijil dan watikah peranugerahan aku

                       Oklah..itu saja yang saya dapat kongsi bersama bukannya apa sengaja saya tulis atrikel ini untuk memberi tahu sebab saya lama tak berblog semenjak dua menjak ni...Dan sebagai pemula bicara baiklah apa2pun katakan sesuatu tentang atrikel kali ini......

6 ulasan:

iza berkata...

Assalam..
Jauh perjalanan, luas pengalaman. Pengalaman yang kita dapat sememangnya amat berharga kerana tidak boleh dibeli dgn wang ringgit.

Abang Long berkata...

Salam...mula2 dapat pingat biasa jer.. pasni dpt lak pingat "dato'" ke "Tan Sri" ke..tak pun "Datuk Sri".. Kalau nak pingat "Tun" payah sket..hehe...apa2pun tahniah. Teruskan kerja yg cemerlang.

yusuf Laili berkata...

Wasallam;
TQ.iza dan Bang Long atas sokongan dan nasihat kalian.

POP berkata...

wah...hebat3..tahniah ya :)

danish berkata...

Tahniah atas pengurniaan pingat

yusuf Laili berkata...

Salam;
TQ..kepada anda semua!!

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service