mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

28 Jul 2011

Rumah paling glamour di Malaysia.!!

                                                             Assalamualaikum;


                      Selamat sejahtera bagi yang bukan beragama Islam,sebenarnya aku suka menulis maklumlah blogger baru,pantang ada terlintas dikepala terus buat draf ada masa buat entri serta merta...


                     Kali ini aku buat Artrikel pasal sebuah Rumah di Malaysia pulak...Ini bukan pasal rumah cantik dan termahal tapi pasal Rumah terkenal atau Glamour di Malaysia khasnya di KL...


                    Korang perasaan tak rumah paling glamour di Malaysia?..Kalau tak maknanya anda tak pernah tengok drama TV melayu..Bagi yg selalu tengok drama cerita melayu tentu perasaan tengok gambar rumah yang aku maksudkan..

Rumah drama Melayu kpg baru KL
           
                    Inilah Rumah yg aku nak kongsi cerita dengan korang semua..perasaan tak?.perasaan tak rumah ini selalu digunakan oleh pengarah2 drama dalam cerita TV mereka?..selalunya drama melayu dalam tv1,tv2 dan tv3, 


                 Yg peliknya mana2 pengarah yang mengunakan rumah ini tak pernah langsung mengubah bentuk rumah ini dalam cerita mereka..Siapakah yang empunya rumah ni tentu byk duit yg dia dapat sebab rumah ini selalu disewa oleh pengarah2 drama malah dlm filem adnan sempit pun di gunakan juga...


                 Apa-apapun kita doakan tuan rumah beroleh rezeki yang lumayan..kalau ada nak komen komenlah seadanya.sekian dari aku....!!!!

10 ulasan:

PORUMAN berkata...

cm best ja tu gmbr...blh copy ka??heheheeh.. oya, mana shoutbox ko? bru follow td.

yusuf Laili berkata...

TQ..poruman;
boleh apa salahnya..aku tak reti nak buat shoutboxlah..kalau sudi ajarkan boleh juga..

Umedia Network berkata...

hhaha. Betul2.

iza berkata...

Assalam...
Tak perasan la pulak...

iza berkata...

Kalau nak buat shoutmix, cuba cari kat sini..

http://azilas.blogspot.com/2010/10/tutorial-dan-tips.html

yusuf Laili berkata...

@UN=
terimakasih..apa2pun aku memang tak tahu nak buat..!

@iz=,
TQ juga beri aku alamat url tu..nanti aku cuba..Tak tak pernah rmh dim drama melayu?..jgn2 tak minat drama melayu tak??.

abghani berkata...

klu gi KL aku nk gi tgk umah tu

yusuf Laili berkata...

salam;
abghani=gi tgk ada perubahan tak rmh glamour..klu boleh akupun nak tahu siapa pemiliknya.

Dewa Tempur Maharaja berkata...

cuba korg tanya kt Adnan Sempit...dier yg prnah tinggal kat umah tu...huhuhu...

yusuf Laili berkata...

salam Ramadhan;
aku setuju apa kata dewatempur.

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service