mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

24 Okt 2013

Buah oh buah.

                           Asallamualaikum dan salam 1blogger.
         Ni nak cerita pasal buah pula kali ini,buah yg aku maksudkan tak lain iaitu buah manggo.
         Kenapa cerita pasal buah ni pulak kali ni?,,bukannya apa sekarang ni dekat kampung aku melambak buah ni, dah tak terjual dan hampir keseluruhan pokok ni berbuah di kampung,boleh dikatakan buah ni melambak diseluruh sarawak.
          Di tempat aku sekarang ni nak jual seposen sebiji pun buah ni tak laku orang tak pandang dah sebabnya diorang pun melambak buah ni kat kebun ,belakang,tepi dan depan rumah pun banyak lagi tak terjolok.
         Oleh kerana banyak sangat jual pun orang tak pandang maka bini aku pun buat jeruk dan buat jem manggo bolehlah tahan lama sikit,jeruk muda pulak boleh dijual sikit-sikit depán rumah.
         Nilah masalah kebun buah ni kalau dah banyak sangat orang tanam susah pulak nak menjualnya....oklah takat ni jer dulu bye2!!!!.


buah manggo

9 ulasan:

LydSunshine berkata...

Pos la sini sikit kalau banyak lebih lagi buah tu.

yusuflaili(Goku) berkata...

LdySunshine-
Hahahahahahahaaaaa!

Arra Ahmad berkata...

sedap neh.:)

Tanpa Nama berkata...

TҺe saуing abs are made in thе ҟіtchen haѕ a lot
of truth to it. If you include weight training in your prenatal
eхercise гoutine, you get even more benefits. On the other side
there are low intensіty long duration exerciseѕ like walking, biҝing, running, swimming, etc.



Feel free to visit my site :: turbulence training pdf

Tanpa Nama berkata...

I do not even know how I ended up here, but I thought
this post was great. I do not know who you are but
certainly you are going to a famous blogger if you
aren't already ;) Cheers!

My web site ... buy cheap viagra

Tanpa Nama berkata...

Heya ɑгe using Wordpress fߋr yοur site
platform? ӏ'm new tto thе blog ѡorld Ьut I'm trying to ցet started and set սp
mʏ own. Ɗo ʏou neеd anyy html coding knowledge tօ maҡe ʏoսr own blog?
Anyy hdlp wold ƅe greatly appreciated!

Мy web blog - deonlinecasinobonus.nl

Tanpa Nama berkata...

I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both educative
and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the
head. The problem is an issue that too few folks
are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my search for something relating to this.


Feel free to surf to my blog heart attack symptoms in women

muhd ezzlanyusuf berkata...

asssalamualaikum

muhd ezzlanyusuf berkata...

asssalamualaikum

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service