mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

18 Jun 2012

Seni atau Gila!!.

         Assalamualaikum dan salam 1Blogger;
   Hallo!hallo!..korang apa khabar?harap semuanya
sihat-sihat berlaka.Hari ni aku saja nak share satu seni
yang amat pelik atau gila di dunia ini, seni yang aku
maksudkan ialah 'Art of pierching'.
    Seni ni satu bentuk seni yang mana mereka melakukan
tindik,tebuk,cucuk. pembedahaan dan pelbagai lagi medium
yang boleh merosakan sistem tubuh badan dan kulit.
   Rasanya tak mampu aku nak terangkan camna rupa seni ni
jadi lihatlah sendiri pic-pic dibawah rupa bentuk kekreatifpan
seni yang gila ni.











    Bagi umat Islam tak usahlah nak berangan nak buat
mende-mende cam ni, tubuh badan yang dah cukup sempurna
jangan le dirosakan!.Biarlah orang puteh je yang buat ok!!.
   Menurut mereka kaedah ini juga untuk melawan kesakitan
dan satu kepuasan bagi mereka jika semua ini dapat dilakuka,
Emmm.. tak paham la!!!  korang punya pasal yee tak..Yang
sakitnya korang!..jadi tengok jelah seni gila dari paranormal ni!
..Oklah jumpa lagi Bye2!!!!!!!!!!!!.


20 ulasan:

PeRmAtA bIrU berkata...

salam... ha betul2 seni nih memang gila.. yang tengok gambar saja nih dahrasa sakit n rimas.. diorg yang buat tu x rasa ke...huhu

encik Cool berkata...

adoh bodohnya!!

Diana Azis berkata...

Err..kalau nak cakap seni yang gila boleh?? Huhu..tak sakit ke diorng buat semua tu?

anitadiana berkata...

geli tengok...bukan cantik..hodoh jadinya...

LydSunshine berkata...

Bukan setakat gile dah ni, tapi gila khinzir. Heheh. Yang pierce kat belakang badan jadikan bengkung tu macam best plak. Hehehe. sesuai utk org yg perutnya menggeleber.

Mrs Lurve berkata...

ini memg gila...org barat nie memg suka wat keje gila

Bobo berkata...

tak sayang anggota badan betul..huhu

Koding berkata...

Manusia zaman kini gilakan perhatian. Pelbagai perkara pelik ditonjolkan demi menjaga popular...

yusuflaili(Goku) berkata...

Salam Hormat;

@#PeRmAtaBiru-
Maunya tak sakit saja tak tunjuk sakit!!..

@#encikCool-
macam2 rupa ada.

@#DianaAzis-
Memang gilalah ni..sebenar diorang ni saja ada ambil perhatian.

@#anitadiana-
Buruk sangat rupanya..org bagi seratus tiap2 bulan aku tak nak buat..

@#LydShunshine-
Yelah...ngam untuk yang nak langsingkan badan..Hahahaa!!.

@#MrsLurve-
Benda yang org tak buat diaorang buat..keja gila

@#Bobo-
Kenapa diorang tak buat seni potong kaki dan tangan lepas tu tangan sambung kat kaki dan kaki sambung kat tangan..lagi gempak!!.

@#Koding-
Takpun potong kepala sendiri kemudian jahit sendiri balik..mungkin banyak yang ambil perhatian..

Aida Omar berkata...

bertambah huduh je tgk.. huhu. menakutkan dan tak sanggup nak cederakan badan sendiri pasal seni yang pelik lagi menyakitkan nie..

ctk berkata...

buruknyer...menakotkan..hukhuk...

EmpayarUtama berkata...

Seni ke? Peminat seni mungkin kata camtu.

Pemikir berkata...

Ini Seni Gila namanya tuan

yusuflaili(Goku) berkata...

salam hormat;

@#AidaOmar-
Tak tahulah...macam mana rasanya bila tubuh badan ditoreh macam tu,menakutkan adalah.

@#ctk-
Kalau jumpa sorang2 kat hutan kompem lari lintang pukang aku.

@#EmpayaUtama-
Ya..bagi peminat seni art ini,mungkin cantik!!.

@#Pemikir-
Gila tahap gaban!!.

Iza Teratak Usang berkata...

Assalam..
Takut la tengok..
terkena pisau sikit pun dah sakit.
Kalau bedah, letak ubat bius pun masih terasa sakit..

Zul De Alexis berkata...

hahaha..giler kut!..

amranaiman berkata...

ini bukan kreatif.. ini gile .. haha

abghani berkata...

mmg betul betul gila dan jiwanya yg kosong

Nizam Ijam berkata...

menyakitkan badan jer..haha

yusuflaili(Goku) berkata...

salam hormat;

@#Iza-
Wassalam,..tak tahulah hobi diorang ni nampak bodoh adalah.

@#ZulDeAlexis-
Gila siksa sendiri..

@#amranaiman-
kreatif gila..hahahaa!.

@#abghani-
agaknya giwa dah rosak..

@#Nizam-
Mau tak sakit..sedang lidah tergigit lagi sakit!!.

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service