mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

24 Okt 2011

Teknik buat Blog.!!

                    Assalamualaikum,selamat sejahtera;
         Harap semuanya ceria dan sihat-sihat selalu.Entri aku kali ni nak kongsi ngan korang semua tentang teknik-teknik nak buat blog . Siapalah aku ni nak ajar korang buat blog followers pun tak sampai ribu-ribu,bukan akulah yang nak ajar korang, akupun tengah nak belajar juga ni.
http://teknikbuatblog.blogspot.com

        Sebenarnya aku nak promote satu blog yang selalu aku kunjungi, aku banyak belajar dari sini terutamanya bagai mana nak buat template, scroll,widget pendek kata mcm-mcm tutorial ada kat blog ni. Blog ni kepunyaan seorang blogger bernama Yahya nama blognya "teknik Buat Blog"...dengar nama blog jelah korang dah tahu apa sebenarnya jenis blog ni.   
      Untuk blogger baru anda seharusnya terjah blog Yahya ni dengan klik URL kat banner di atas..aku yakin anda akan berpuas hati setelah menerjah blog ni,banyak pilihan tutorial yang korang akan dapat.
      Oklah..tu je perkongsian teknik berblog aku ngan korang semua terutamanya kepada blogger2 baru termasuk aku sekali..jangan lupa terjah blog Saudara Yahya ni jumpa lagi..Bye3.!!.

15 ulasan:

EmpayarUtama berkata...

Baguslah entri ni. Aku terus bookmark link tu sebab lepas ilang laptop aku memang belum ada rujukan mana-mana untuk tutorial. makasey :)

Abang Long berkata...

Salam...elok juga bookmark blog atau website macam tu untuk menjadi rujukan di masa akan datang. Bukan setakat sesuai utk newbie, oldbie dan too oldbie pun mungkin memerlukannya di suatu hari nanti.. who knows?

- AZIE - berkata...

tima kasih sudi share kt sini.. Byk ag yg perlu dibaiki utk dpt blog yg diingini

LydSunshine berkata...

Patut le yusuf punya blog ni byk widget.

ctk berkata...

bagus2..thank promote...ade mslh nti, ct nk rujuk dia :)

Unknown berkata...

TERBAIK!! dh msuk dlm List..

yusuflaili(Goku) berkata...

Salam reader semua;

@#EmpayaUtama-
Sebagai panduan untuk mencari yg dah hilang.

@#AbangLong-
berguna untuk semua peringkat tak kira baru dan lama..cayalah bang Long.

@#Mrslurve-
Sama2,..sama2lah juga kita memperbaiki blog kita dari hari ke hari..

@#LydSunshine-
Tak adalah aku ambik yg penting je..ikut selera nanti terlebih widget blog berat pulak,lambat dibukak.

@#ctk-
sama-sama..rujuk jgn tak rujuk,janji jgn rujuk kat Tok Kadi je.hahahaaaaa!!.

@#Coolman-
mudah-mudah kita sama2 berlajar yang berguna darinya.

Ungu Violet berkata...

yup...ungu pun ada guna tutorial dia gak..:)

hyz berkata...

nk berblogging ni, kn blajar sendiri gak.... so, kn rujuk mana2 yang ada tutorial camni...

Iza berkata...

Assalam.
Aku pun salah seorang pengunjungnya jgk dulu atau ketika memerlukn. Yg 1st aku belajar,dari blog otai, nescafe ais,blog maribinablog..

Rean berkata...

bagus blog tu, byk info yg diperlukan oleh bloggers.. :)

maszull berkata...

assalamualaikum....semoga teknik berblogging dpt kita teruskn dgn baik ...:)

Nasz berkata...

wah..bagus ni. thanx.

Run Away berkata...

nice sharing...bagus kan..;d

yusuflaili(Goku) berkata...

Salam semua blogger;

@#UnguViolet;
bagus juga jugak ada blog tutorial nikan...

@#hyz-
Ya..disamping kita rujuk kita belajar gak..

@#Iza-
memang byk sebenarnya blor2 bergini cuma terpulang kepada kita pilih mana yang serasi ngan kita...

@#iMBobo-
betul..tu,bagi pernah keblog bro Yahya tahulah blog dia mcm mana.

@#maszull-
Sama2lah kita beblogging sambil belajar.

@#NasZ-
terima kasih!!moga sukses berblog.

@#RunAway-
terima kasih pada awak..kita sama belajar..

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service