mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

27 Okt 2011

10 tablet terbaik di pasaran.


                      Assalamualaikum,selamat sejahtera;
       Hari ni aku tak ada idea nak buat cerita menarik.maka daripada tak post apa-apa maka aku kongsi 10 pic tablet terbaik yang hangat dipasaran kita sekarang ni. Aku bukannya ejen jualan atau broker cuma sekadar kongsi ngan benda yang aku idam2kan,meh layan pic-pic kat bawah;
           
BLACKBERRY TABLET OS(QNX)

SAMSUNG GALAXY TAB
 

ACER ICONIA A500




APPLE IPAD2





ASUS EEEPAD TRANSFOMER

       
DELL STREAK
 
HTC FLYER
   
LG PAD OPTIMUS
 
MOTOROLA XOOM
 
HP TOUCHPAD
 
          Macam mana boleh tahan tak benda yang aku idamkan..aku teringin nak memiliki salah satu daripada diatas..sekarang ni aku tengah kumpulkan duit.
         Janganlah pulak mcm kes remaja di China sangup jual tubuh semata2 nak beli benda alah ni..kalau aku tak berbaloi..kalau tak dpt beli tak apa bukannya penting sangat pun.....oklah ni je yang aku nak kongsi ngan korang semua jumpa lagi.....bye2!!!!!.

15 ulasan:

- AZIE - berkata...

seme cantik, xtau nk beli yg mana satu ------> mood duit dh abis huwaaaaa

iza berkata...

Assalam..
Hebat citarasa tu..
Kalau aku guna laptop,semua blog aku nk komen tp kalau guna smartphone,aku cuma sekadar silent reader je dan tgl komen kt blog yg senang nk komen. Moga trcapai angan2 utk miliki gajed idaman.

Siti Nurwani Binti Yusoff berkata...

Hua..kalau saya,saya amik blckberry..^_^

☆Lady Zahraa☆ berkata...

wowww....semua best2. mek mok blackberry!!

LydSunshine berkata...

Motorola tu nampak macam ada style.

hyz berkata...

pakai samsung galaxy tab asik stuck je... geram....

abghani berkata...

semua best...duit ajer

yusuflaili(Goku) berkata...

Salam reader yang dihormati;

@#MrsLurve-
binggung nak pilih yang mana.

@#iza-
Aku cuma mengidam je..tah dapat ke tidak..memang nampak kecik je susah nak komen blog nanti..

@#SitiNurwani-
aku kalau kaya aku angkat kesemuanya..buat contest kat blog siapa menang bagi hadiah tablet ni.

@#LadykichiMachiko-
Auklah semonya kacak..penin palak nak milih nok ni ehhh.

@#LydSunshine-
awak minat ngan motorola agaknya..

@#hyz-
Ye ke!!..mungkin kita harus bertanya pada yang pernah pakai..

@#abghani-
betul tu bro..setakat idam je entah dapat beli ke tak,

P/S..karang ni duit aku baru kumpul rm2 je..huaaaaaaaa!!!.

Abang Long berkata...

Salam...aku belum sampai mengidam lagi tapi dah ada plan nak beli satu. Itupun bila Apple Ipad 4 dah kuar...dan beli Blackberry Playbook...huhu

Fathiah Hamim berkata...

nak satu. galaxy tab pun jadi lah. :(

Unknown berkata...

dapatb tengok jelah..nak beli xmampu lagi..huhu

Ummi_R❀salici❀us berkata...

whoaaaa semua smart2 belake...
tp tak mampu...huu~
tgk jelah.... :D

yusuflaili(Goku) berkata...

salam blogger semua,

@#AbangLong-
Wassalam,Bang Long boleh beli punya org Bank tentu byk duitkan..hahahaa.

@#FathiahHanim-
Moga dapatlah satu tu..takat Seribu lebih sikit je..

@#ABC-
Dapat tengokpun jadilah..mudah2 ada rezekinya nanti..

Unknown berkata...

Maw semua boleh? Ktk blanja! kekeke

hallo hallo salam perkenalan...saya org miri... :B

ctk berkata...

satu pOn ct xder lg...huhu...xsnggup jual tubuh...lagi mahal diriku :D

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service