mungkin disini yang anda cari.!!

Pengikut dihormati

2 Ogo 2011

FB dan BLOG utk orang tak ada kerja??.

                                                    Asslamualaikum;


Sekadar gambar hiasan
                   Salam sejahtera kepada yg bkn beragama islam dan selamat berpuasa kepada pembaca yg beragama islam..esok adalah puasa yg kedua..mula2 penat sikit lama2 oklah tu...Oklah utk entri aku kali ni tengok tajuk diatas jer dah tahu dah kan?...


Sekadar melepas gian
                           Sebelum tu kena bersabarlah maklumlah inikan bulan puasa bkn takat tahan lapar dan haus je kena pula tahan sakit hati..baru puasa kita 100% ok..Cerita dia bergini masa aku balik kerja tenggah hari tadi aku sempat tonton drama tamil(malaysia) tv2lah tajuk cerita tak ingat sebab masa aku psg tv cerita dah setengah main dalam jam 12:00 tgh

Inipun tak bersangkut paut
                           Dalam dialog dua mamat india tu kata orang yang layan Facebook dan Blog adalah orang tak ada kerja dan pemalas..betulkah bergitu?...tergamam sebentar aku dengar kata2 mamat tu lepas tu aku bandingkan dgn diri aku sendiri..betulkah aku tak ada kerja?..tapi aku ada kerja ada gaji bulanan..pening aku fikirkan maksud kata2 dlm drama tu.. 


Gambar hiasan
                              Nak kata aku malas tak pula malas..kadang ada juga malas lepas balik kerja..utk tak memeningkan kepala aku..aku serah dengan Blogger lain utk mentafsirkan kata2 mamat India dlm drama tengah hari tadi dengan membuat entri untuk renungan blogger2..dan peminat2 FB..Oklah itu saja entri aku petang ni..selamat berpuasa moga amalan kita semua diberkati Allah..!!

8 ulasan:

NA berkata...

Tak semestinya untuk orang malas.

Semua orang boleh pakai.

Eh tadi awak ada tulis kat kotak jerit kata blog kita hampir sama. Bahagian mana yang sama eh?

Hehe. Salam perkenalan daripada kak Wina

-wina1979-

Umedia Network berkata...

Ada yang mengisi masa lapang, ada yang membuang masa. huhu. Btw, nice entry. suka2. :)

PeRmAtA bIrU berkata...

peminat fb mungkin malas...sebab fb lebih kepada upload gambar, tu pon jarang lakan??? update status and komen2 sampai tinggal keja... pastu men game.. tapi x mals... rajin, cuma memang x der keja lakan??? layan fb... ok, tapi blog berbeza... blog nih x ganggu ngan time keja.. korang keja la... time free layan la blog.. nak baca and jalan2 baca entri kawan2 tu pon perlu kerajinan tau... bukan semua org minat membaca... huhu.. tul dak????

yang pasti utamakan la pekerjaan yg penting dulu.. yang blog n fb ni sampingan.. bila bosan and x x der keja nak wat.. baru layan... may be itu lah yang dimaksudkan oleh pelakon tamil tu... blog dan fb hanya untuk orang x der keja...:) huhuhu...

abghani berkata...

boss marah klu tgk pekerjanya bukak fb/blog

Dewa Tempur Maharaja berkata...

bagi aku,x semua facebooker2 & blogger2 bleh d anggap camtu...benda tu kita bukak pn time free je kn..lain la kalo keja belambak atas meja tp msh lagi nk layan fb & blog..tu dh tahap pemalas nk mampos..huhuhu...

safura_akil87 berkata...

what ever...............

iza berkata...

Assalam...
Orang yang tidur 24 jam lagi la pemalas...
sekurang-kurangnya orang yang ada blog dan berFB, rajin juga menulis dan memerah otak untuk mencari idea...

yusuf Laili berkata...

salam ramadhan;
TQ..semua kerana memberi pandangan tentang entri aku..fb dan blog hi upama pisau tajam klu diguna dgn betul baik jdinya tapi klu digunakan dgn salah buruk padahnya..

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service